Pondělí, 5 prosince, 2022
aktualne

Nepodceňujte sílu spánku. Délka odpočinku je přímo úměrná vašemu věku

Vědci, jakož i doktoři, se shodují na tom, že neexistuje žádný jednotný čas, který by určil, kolik hodin spánku je potřebných. Každé lidské tělo...
PR článek

Mohlo by Vás zajímat

Móda s odkazem budoucnosti. Milan Fashion Week 2021 přinesl zejména nadčasové kousky

Podobně jako u London Fashion Weeku, i ten v Miláně se nesl v digitálním duchu. Přesto se světovým značkám podařilo vytvořit nezapomenutelnou atmosféru.

Fendi
Největší očekávání přinesla právě italská značka Fendi. Hlavním designérem po Karlu Lagerfeldovi se totiž stal známý britský návrhář Kim Jones, který spolupracuje například se značkou Dior. Jeho inspirace na ženskou kolekci, která nepochybně naplnila očekávání, pramení z minulosti známé značky. Múzami slavného návrháře bot mu totiž byly Fendiho sestry.

„Jsou to inteligentní ženy, které pracovaly tvrdě – a to je to, co chci oslavovat, “ popsal svůj nápad Jones s tím, že se ve své práci zaměřoval zejména na lidskou stránku. Paleta barev se tak pohybovala zejména v neutrálních odstínech. Přesto využil několik zajímavých prvků, které celou kolekci oživili. Kromě hedvábí pracoval is obrovskými třásněmi či lemováním.

Versace
Největší pozornost poutala nepochybně prohlídka Versace. Možnost otevírat ji dostala totiž světoznámá modelka Gigi Hadid, která se teprve nedávno stala maminkou dcerky Khai. Jednalo se o Gigi první prohlídku od porodu. „Je to pro mě obrovská pocta otevírat šou tak originální a ikonické značky, “ přiznala modelka na sociální síti. Po molu se prošla i Gigina sestra Bella či moldavská modelka Irina Shayk.

Značka se na kolekci, kterou představila jen pár dní dozadu, zameriala zejména na představení nového monogramu, které bude reprezentovat jeden z nejsilnějších brandů světa. Písmeno V tak bylo nosným prvkem všech kousků. Jednoduché, nadčasové outfity, byly doplněny označených doplňkem. Mírný retro-futuristicky výraz, o který se značka zažila, poukazoval na několik aspektů. Jedním z nich byla věčná mládí zvýrazněna přiléhavými, úzkými modely, ale i průhlednou krajkou a v neposlední řadě pestrými barvami.

Dolce & Gabbana
Po stopách témata retrospektivní budoucnu se vybrala i světoznámá značka Dolce & Gabbana. Zameriali se však na vlastní zhodnocení vývoje, konkrétně od roku 1990, kdy se snažili o provedení odvážnější kolekce. Dnes je to pravý opak a samotní designéři brandu přiznávají, že jejich mladí lidé prosí o to, aby přehodnotili svůj styl. Letos se jim to konečně podařilo. Poukázali tak na to, že i ikonický styl se dá variovat s ohledem na to, jak se vyvíjejí jiné oblasti světa.

„Dnes je sexy stejné slovo, avšak s jinou hodnotou. v 90. letech byste se oblékali sexy pro jiné lidi. Mladé generace se nyní oblékají pro sebe, protože se milují. Je to druh nového hédonismu, “ prozradil Gabbana. Do milánské přehlídky tak nezapomněl nakombinovat oblíbené zvířecí vzory, ale i výrazné, lesklé materiály.

Svou kolekcí chtěli poukázat nejen na vyspělost světa ale zejména na fakt, že i technologie mohou být s řemeslem kombinované. To se týká i samotného módního průmyslu – a právě kvůli tomu byly součástí prohlídky speciálně naprogramované roboty, které dokázaly kráčet legendárním cat Walkom modelek.

Latest Posts

PR článek

Nejnovější články