Pondělí, 17 ledna, 2022
aktualne

Klobouk jako koruna osobnosti: Tyto variace byly IN kdysi a populární jsou i dnes

Klobouková móda, prošla vrámci několika staletí obrovskými změnami. Měnil se jejich vizuál, použité matriálů, no faktem zůstává, že dámy vždy nosili klobouk. A to...
PR článek

Mohlo by Vás zajímat

Známá kosmetická značka stopla testování na zvířatech: Získala schválení od organizace Cruelty Free International

Všechny produkty značky Garnier na celém světě jsou nyní oficiálně Cruelty free – značka získala schválení od organizace Cruelty Free International (CFI) v rámci Leaping Bunny programu. CFI je přední organizace bojující za ukončení testování na zvířatech a představuje zlatý standard v oblasti Cruelty free.

Garnier je jednou z největších globálních značek, kterou organizace Cruelty Free International v rámci programu Leaping Bunny kdy schválila. Jde o obrovský krok nejen pro značku Garnier, ale pro celé kosmetické odvětví.

„Značku Garnier známe snad všichni. Spolupracovat s jejími představiteli na ukončení testování na zvířatech v kosmetickém odvětví a oficiálně ji schválit v rámci programu Leaping Bunny pod organizací Cruelty Free International je velký milník. Po dobu několika měsíců pečlivě ověřovali představitelé značky Garnier všech svých dodavatelů a zdroje, výsledkem jsme si tedy zcela jisti, „řekla Michelle Thew, CEO organizace Cruelty Free International.

Program Leaping Bunny vyžaduje, aby značky detailně analyzovaly a prozkoumali celý svůj dodavatelský řetězec, včetně všech surovin a jednotlivých ingrediencí, pro jakékoliv případy testování na zvířatech. Schválení musí být uděleno všem hotovým produktům značky – jednotlivé produkty nebo položky nelze schválit samostatně.

V případě značky to znamená, že musela zajistit prohlášení od více než 500 dodavatelů, kteří dodávají více než 3 000 různých ingrediencí z celého světa. Mnoho měsíců tak kosmetická značka spolu s organizací Cruelty Free International pracovala na prokazování, že každý produkt z portfolia značky Garnier může být oficiálně označen celosvětově uznávaným logem Leaping Bunny organizace Cruelty Free International – všeobecně uznávaným Cruelty free označením. Tento přísný proces zajišťuje, že spotřebitelé si mohou zakoupit produkt s naprostou jistotou a vědomím toho, že produkt odpovídá striktním pravidlům Leaping Bunny.

„Garnier se angažuje proti pokusům na zvířatech již od roku 1989. Oficiální schválení organizací Cruelty Free International v rámci programu Leaping Bunny je pro značku obrovský milník, a vždy šlo o důležitou součást naší mise Green Beauty. Dnes Garnier učinil další krok k tomu, aby se stal plně oddanou, skutečně udržitelnou a transparentní značkou, která přináší Green Beauty každému z nás, „řekl Adrien Koski, globální ředitel značky Garnier.

Toto oznámení vydává kosmetická značka po roce, který byl pro značku přelomový. V roce 2020 Garnier totiž oznámil svou iniciativu Green Beauty, komplexní přístup k udržitelnosti, jehož cílem je transformovat každou fázi hodnotového řetězce značky a významně snížit dopad na životní prostředí.

Oznámení rovněž přichází vedle několika nových inovacích v oblasti udržitelnosti. Každý nový produkt odpovídá závazkům značky v rámci iniciativy Green Beauty a nyní je navíc schválen organizací Cruelty Free International v rámci programu Leaping Bunny.

  • Garnier EcoPads znovu použitelné odličovací tampóny: bezodpadové odličovací tampóny.
  • Garnier textilní masky: Textilní masky jsou nyní plně kompostovatelné * (* rozložitelné v domácím kompostéru).
  • Garnier Fructis šampon & kondicionér: Obaly jsou nyní ze 100% recyklátu a jsou plně recyklovatelné.

Latest Posts

PR článek

Nejnovější články