Pondělí, 5 prosince, 2022
aktualne

Nepodceňujte sílu spánku. Délka odpočinku je přímo úměrná vašemu věku

Vědci, jakož i doktoři, se shodují na tom, že neexistuje žádný jednotný čas, který by určil, kolik hodin spánku je potřebných. Každé lidské tělo...
PR článek

Mohlo by Vás zajímat

Známá kosmetická značka stopla testování na zvířatech: Získala schválení od organizace Cruelty Free International

Všechny produkty značky Garnier na celém světě jsou nyní oficiálně Cruelty free – značka získala schválení od organizace Cruelty Free International (CFI) v rámci Leaping Bunny programu. CFI je přední organizace bojující za ukončení testování na zvířatech a představuje zlatý standard v oblasti Cruelty free.

Garnier je jednou z největších globálních značek, kterou organizace Cruelty Free International v rámci programu Leaping Bunny kdy schválila. Jde o obrovský krok nejen pro značku Garnier, ale pro celé kosmetické odvětví.

„Značku Garnier známe snad všichni. Spolupracovat s jejími představiteli na ukončení testování na zvířatech v kosmetickém odvětví a oficiálně ji schválit v rámci programu Leaping Bunny pod organizací Cruelty Free International je velký milník. Po dobu několika měsíců pečlivě ověřovali představitelé značky Garnier všech svých dodavatelů a zdroje, výsledkem jsme si tedy zcela jisti, „řekla Michelle Thew, CEO organizace Cruelty Free International.

Program Leaping Bunny vyžaduje, aby značky detailně analyzovaly a prozkoumali celý svůj dodavatelský řetězec, včetně všech surovin a jednotlivých ingrediencí, pro jakékoliv případy testování na zvířatech. Schválení musí být uděleno všem hotovým produktům značky – jednotlivé produkty nebo položky nelze schválit samostatně.

V případě značky to znamená, že musela zajistit prohlášení od více než 500 dodavatelů, kteří dodávají více než 3 000 různých ingrediencí z celého světa. Mnoho měsíců tak kosmetická značka spolu s organizací Cruelty Free International pracovala na prokazování, že každý produkt z portfolia značky Garnier může být oficiálně označen celosvětově uznávaným logem Leaping Bunny organizace Cruelty Free International – všeobecně uznávaným Cruelty free označením. Tento přísný proces zajišťuje, že spotřebitelé si mohou zakoupit produkt s naprostou jistotou a vědomím toho, že produkt odpovídá striktním pravidlům Leaping Bunny.

„Garnier se angažuje proti pokusům na zvířatech již od roku 1989. Oficiální schválení organizací Cruelty Free International v rámci programu Leaping Bunny je pro značku obrovský milník, a vždy šlo o důležitou součást naší mise Green Beauty. Dnes Garnier učinil další krok k tomu, aby se stal plně oddanou, skutečně udržitelnou a transparentní značkou, která přináší Green Beauty každému z nás, „řekl Adrien Koski, globální ředitel značky Garnier.

Toto oznámení vydává kosmetická značka po roce, který byl pro značku přelomový. V roce 2020 Garnier totiž oznámil svou iniciativu Green Beauty, komplexní přístup k udržitelnosti, jehož cílem je transformovat každou fázi hodnotového řetězce značky a významně snížit dopad na životní prostředí.

Oznámení rovněž přichází vedle několika nových inovacích v oblasti udržitelnosti. Každý nový produkt odpovídá závazkům značky v rámci iniciativy Green Beauty a nyní je navíc schválen organizací Cruelty Free International v rámci programu Leaping Bunny.

  • Garnier EcoPads znovu použitelné odličovací tampóny: bezodpadové odličovací tampóny.
  • Garnier textilní masky: Textilní masky jsou nyní plně kompostovatelné * (* rozložitelné v domácím kompostéru).
  • Garnier Fructis šampon & kondicionér: Obaly jsou nyní ze 100% recyklátu a jsou plně recyklovatelné.

Latest Posts

PR článek

Nejnovější články